Ångest dag.

Det finns inte så mycket att säga förutom att idag har jag inte gjort någonting. Jag gick upp vid halv 1 och duschade, åkte med käraste familjen och kolla på båt, vi ska köpa en :D sen åkte vi och käkade pizza. Juste på pizzerian var det någon där som tappade en pizza på någon, hahaha om det var roligt, det var skiiiit roligt. Tyckte jag ilf ;) Åkte sedan hem och gick ut med katten, fråga inte varför jag går med en katt, det bara är så OCH vi måste göra det, och sen till stinsen och där köpte jag saker till min älskade mamma som fyller år imorgon. GRATTIS ! :) Och nu sitter jag här hemma och njuter av livet, på ett ungefär :) Imorgon blir det ju Tunisien, ska kolla om jag kan hitta någon som kan gästblogga annars kommer det bli dålig  uppdatering om det inte finns dator på hotellet. SEEEE YAAA BITCHHHHHES ! Nej driver bara ! Var hälsad kan är bättre att säga. Nej nu måste jag sluta babbla.



Packat klart, Så nu drar jag !! CIAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0