GOD JUL !

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt idag..gissa vrf? JAG SKA TILL SKÄRGÅRDEN ! :D Gissa med vilka? LOUISE OCH VERONICA :D. Jag är väldigt glad, kanske finns en andledning :) Men jag vill inte berätta. Men vet ni en sak? Veronica och Louise sov över hos mej igår, vi sov i tält, kolla på film, gick och tog ett morgondopp väldigt väldigt tidigt. Sen somnade Veronica vid halv 7 :S och jag och Lollo vid 8. Vi vakna vid 12 och sen dess har jag varit vaken. Jag är grymt stolt som bara sov 4 timmar och har varit vaken nu jätte länge. Så jag tror det är bäst att sova nu annars orkar jag inte gå upp imorgon :$ 

Emelie: haha vi ska inte t skärgården, vi ska till särgården
Louise: haha ja där hör vi hemma
Emelie: thats the place to be. Topnotch !
Louise: om jag kommer in (?) jag kommer knappt ut

Jo, det där kallar jag humor ;)

Dem där två homiesarna drar jag med imorn, haaaa det göött !!

Peace out Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0