Hemma från skärgården.

Rubriken där uppe förklarar ju ganska mycket, haha (a) Nej men jag har precis kollat på film med Alice, Wedding date, vet inte vad det var för film men bra var den iallafall :)
Nu kanske jag ska berätta lite om skärgården, vi kom dit igår, badade, käkade, skrattade och hade det absolut bäääst ! FETT MED NAJS ! :D Sen på natten frös jag skiiiiiit mkt och på dagen efter kom jag på att det var min outrsdag för sen på morgonen hade jag sovit fett dålig, senare på dagen sträckte jag ryggen och kan inte gå normalt. SEEEN råkade veronica riva mig så jag har 3 st rivmärken på magen, SEEEEN slog jag i huvudet i en sten -.- Jihoo, älskar mitt liv -.- Eller jo det gör jag faktiskt :D Jag känner mej onormalt glad, haha men det är väl bra? :O eller.. nej nu måste jag sluta ;) Här kommer en bildbooomb !



Det slutade med blålerakrig ;)

Peace out Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0