HEMMMAAAAAAA

Heeellluuu ! :)
Nu är jag hemma, äntligen. Fast jag saknar Tunisien och jag säger bara om man vill ha bättre självförtroende åk till Tunisien. ALLA och då menar jag ALLA kollar på en, säger en kompling, okej visst dem flesta var ju pedofiler men ändå. Det fanns ju snygga killar där oxå som gav komplimanger, meee like ! :D
Okej sen säger jag bara tack till alla trogna läsare som har kickat in på bloggen om dem som fortsätter att läsa :) Jag bad Louise att gästblogga men d blev tydligen inget, hahah ;)

Snart kommer bilder upp så då får ni slå er bak i stolarna och njuta :D


Jag just nu, lite sliten sådär men kolla jag är brun :D hihi

Peace out Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0