ryska killar som stalckers !

Hahha JA ni läste där uppe. Jag, Madde, Veronica och Jozeffa sitter vid Sollentuna centrum när 2 unga ryskar kommer fram och tar kort. Madde säger att dem måste ta betalt så dem sätter sig bredvid oss och snackar ryska. Skiiit skumma. En kille tar runt Jozeffas midja, hon ställer sig upp och går iväg och snackar i tele. En kille börjar luta sig mot Madde. HAHAHAHAHA ni skulle sett hur fula dem va. Hihi vad taskig jag är. Ilf vi börjar gå därifrån när Jozeffa slutat snacka i telefon. Dem börjar följa efter oss. Jag och Jozeffa tänkte springa därifrån men madde tyckte det var taskigt -.- Madde suck säger jag bara. Ilf dem följer efter oss över en bro. Tar foto på våra rövar... En kille tar tag i maddes arm och till slut får madde damp, jag vet inte hur det gick till ! :S Hon skriker massa saker till dem på svenska som dem inte förstår, haha smart juh :D Vi går ner för en trappa och dem fortsätter följa efter, vi börjar gå snabbare och till slut ser vi att dem börjar gå mot oss igen så vi springer som fan till Cafe park och beställer pommer, random du vet ;) När vi sitter där vid bordet ser vi killarna gå förbi och kollar runt om sig. HAHAH vi lägger oss under bordet och gömmer oss, som tur är ser dem oss inte. HAHAHA skiiiit kul. De var lite scaaary men ändå kul juh. Hahah Madde och Jozeffa fick en varsin beundrare, staaarkt.

Nu var det slut med det roliga, BAJS BAJS ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0