"Verkligen inte avundsjuk"

Sophia sötnosen har varit först i Algeriet och sen Libanon och medans skrivit massa saker till mig som har hänt där. Är verkligen INTE avundsjuk... ;)

1.OUFFFT emelie du skulle se killen pa gransen mellan libanon o syrien, jag svaaaaaaaaaaaar heeeetaste jag nagonsin sett och nagonsin kommer se, 1.80, fin kropp, klar bla ogon, svaaart har, skiiit fint ansikte. jag. vill. HAAAA! och min kusin :o han e 12 , han e langre an mej och ser ut som 15 -.- svart har, ogon som byt...er farg mellan ljus gron och ljus bla, varfor maste alla i min slakt ha sa fina ogon men inte jag? :( d ar ORATTVIST! o alla proppar i mig mat har -.- om jag sager nej jag ar matt, da sager dom vada matt? nejnejnej. at. du ater ingenting (jag at typ fett mycket)!
miss you babe♥

2.A
lgeriet har börjats överflöda med hootties, damn vilken kille jag såg idag ! :O d va en 25 årig affärs kille som ba hi o vinka t mej o.O fast han va pilf (a) o nån annan kille som jobbade där vi va o badade som ba bonjour o gav mej feeetaste smileyet, peeedofil vaaarning?! miss you babe.♥

3.
EEEMELIE JAG SÅG NYSS VÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS SNYGGASTE KILLE, sväär om hans tjej inte satt precis bredvid honom och gav mej onda blickar skull jag fan hälsat :D såg en annan kille med SVART hår, LJUSBLÅA ögon, och MAGMUSKLER. fan att han bara var typ 12 år :/ alla killar här är ju biff :O har 2 bilder på killar (a)♥

Som jag sa, är verkligen inte avundsjuk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0